Zasady dotyczące zwrotów i wymian
Drogi kliencie
Zwracamy się z prośbą, aby towary zwracane lub wymieniane był w stanie niezmienionym (nieużywane, czyste, pozbawione zapachów, posiadające metki oraz niezniszczone opakowanie). W przeciwnym wypadku będziemy zmuszeni odmówić zwrotu lub wymiany.
Jak dokonać zwrotu produktu?
- Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
- W kolejnych krokach wybierz sposób zwrotu produktu oraz formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
- Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietą informacyjną, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu. Dokument dołącz do paczki, natomiast etykietę informacyjną naklej na paczkę.
- Nadaj przesyłkę na adres punktu zwrotu.
- Po otrzymaniu i zaakceptowaniu przez Nas zwracanego produktu, dokonamy zwrotu kosztów w ciągu 7 dni w formie którą wybrałeś.
Jak dokonać wymiany produktu?
- Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu klienta w zakładce zwroty/wymiany wybierz "dodaj zwrot/wymianę"
- Wybierz zamówienie z którego chcesz wymienić produkt.
- Wybierz produkt, którego wymiany chcesz dokonać.
- W kolejnych krokach wybierz sposób zwrotu wymienianego produktu oraz jako formę zwrotu kosztów wybierz: SALDO KLIENTA (Kwota salda w kredycie kupieckim pojawi się w panelu klienta jest przyporządkowane do klienta, a nie zamówienia. Saldo można wykorzystać do wymiany towaru lub zapłacić przy kolejnym zamówieniu. Ewentualna nadpłata pozostaje do wykorzystania w następnych zamówieniach, natomiast niedopłatę wynikającą ze zbyt małej ilości środków na koncie można uregulować przy składaniu zamówienia )
- Przejdź dalej aby zatwierdzić zgłoszenie zwrotu/wymiany.
- Wygeneruj dokumenty zwrotu/wymiany wraz z etykietą informacyjną, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu/wymiany. Dokument dołącz do paczki, natomiast etykietę informacyjną naklej na paczkę.
- Nadaj przesyłkę na adres punktu zwrotu.
- Po otrzymaniu przez Nas wymienianego produktu na Twoje SALDO KLIENTA zostanie zwrócona kwota odpowiadająca kwocie wymienianego produktu. Kwotę tę będziesz mógł wykorzystać na ponowny zakup lub wymianę w Naszym Sklepie.
Jak reklamować produkt?
- Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu klienta w zakładce reklamacje wybierz "dodaj reklamację"
- Wybierz zamówienie z którego chcesz reklamować produkt.
- Wybierz produkt, który chcesz zareklamować.
- W wyznaczonym polu opisz usterkę produktu. Możesz także dołączyć zdjęcie przedstawiające opisaną usterkę.
- Wybierz sposób dostarczenia reklamowanego produktu.
- Wybierz punkt dostarczenia produktu.
- Wybierz sposób i formę realizacji reklamacji.
- Przejdź dalej, aby wysłać zgłoszenie.
- Nadaj przesyłkę na adres punktu reklamacyjnego.
- Po otrzymaniu i analizie przez Nas reklamowanego produktu, zostaniesz niezwłocznie poinformowany o decyzji.
Pragniemy bardzo wyraźnie podkreślić fakt, że aby reklamacja rzeczywiście została uznana, wada towaru będąca jej podstawą nie może wystąpić z winy kupującego. W takim wypadku sprzedawca ma pełne prawo odrzucić roszczenia.
Przyczyną powstania takiej wady może być:
- używanie towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem (gdy np. użytkownik trenuje w odzieży nie będącej odzieżą przeznaczoną do uprawiania sportu)
- niestosowanie się do instrukcji (gdy np. odzież została wyprana w nieodpowiedniej temperaturze lub zostały użyte nieodpowiednie środki czyszczące)
